thesims3-ts3

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av thesims3-ts3 - 20 juni 2013 16:51

Nu har jag tänkt att jag ska köra en sådan här "30 dagars utmaning"

Här har ni utmaningarna!;

01. Om du vore en sim, vilka egenskaper skulle du ha då?
02. Vilka spel har du?
03. Vilket är det bästa expansionspaketet & varför?
04. Vilken färdighet tycker du mest om?
05. Vilket är det värsta expansionspaketet & varför det?
06. Finns det något med spelet du vill ändra/förbättra? Vad & varför?
07. Vilken av EAs städer gillar du mest?
08. Vilken av simmarnas ålderskategori är roligast att spela med?
09. Hur långt har du kommit i generationer som längst?
10. Vilken utav EAs städer gillar minst?
11. Vilken färdighet tycker du minst om?
12. Vilken livslång önskan använder du dig mest utav?
13. Vilken egenskap använder du mest & vilken använder du minst?
14. Spela i generationer eller spela med en familj och sedan fortsätta på en annan?
15. Har du några nedladdade städer? Vilka?
16. Vilket är det bästa prylpaketet & varför?
17. Vilket är det sämsta prylpaketet & varför?
18. Vilket fusk använder du mest?
19. CC eller CC-free?
20. Vilken är den bästa simmen du skapat? 
21. Vilket föredrar du? Skapa manliga simmar eller kvinnliga?
22. Ladda ner simmar eller skapa egna?
23. Vilken är din favorit bland de mytologiska varelserna (såsom vampyr, enhörning etc)?
24. Sunset Valley eller Bridgeport?
25. Bygga hus, inreda ett färdigt hus eller köpa ett helt färdigt som redan är inredat? Varför?
26. Ladda ner simmar eller skapa egna?
27. Finns det något som du stör dig på? I så fall vad?
28. Hur känner du inför The Sims 4?
29. Kommer du köpa The Sims 4 när det kommer ut?
30. Vad är dina förväntningar för The Sims 4?
 
Just nu så sitter jag och slipar lite på mitt första berättelse inlägg. Jag kommer spela realtime ungefär så föhoppningsvis kommer ni få en dag av deras liv varje dag! De kommer finnas dagar då jag inte har tid att spela eller blogg och isåfall kanske det kommer 2 dagar nästa dag! Jag kan inte lova något.
DAGAR SOM JAG INTE KOMMER BLOGGA:
Imorgon 21 Juni Midsommar
 
Vi ses snart Kram!

Presentation

Hej och välkomna till min blogg! Jag är en sims galen tjej på snart 15 år! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards