thesims3-ts3

Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

Huset!

Av thesims3-ts3 - 13 juni 2013 15:56

Jag är ledsen att jag glömde av allt! Det har varit mycket med student, skolavslutning x 3 och födelsedag! Jag fyller 15 den 15 Juni vilket är snart så det har varit fullt upp. Nu till huset:

Familjen valde att flytta in till en strandtomt i Sunlite Tides. Eftersom de inte hade så mycket pengar så blev det ett litet hus.

Detta är huset utifrån. På utsidan finns också e hund koja!

 

Under mig ser ni nu sovrummet smo precis hade plats för en  dubbelsäng. Ni ser också badrummet med dusch, toalett och handfat

 

Här har vi det lilla köket och en kudde där hunden kan sova.

 

På utsidan som ni ser här finns bord, grill och vedeldad spisugn

   


Det var huset det snart börjar berättelsen men måste ha något bra namn några förslag?

Kram Kia 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thesims3-ts3 - 21 juni 2013 11:27

Idag bli den dag ni väntat på då storyn böjan!   Malin gick upp kl sex på morgonen och började med att städa huset.   Kevin bestämde sig för att mata, klappa och kamma micke :-) Awww   När Malin hade städat gick hon till köket och gjord...

Av thesims3-ts3 - 20 juni 2013 16:51

Nu har jag tänkt att jag ska köra en sådan här "30 dagars utmaning" Här har ni utmaningarna!; 01. Om du vore en sim, vilka egenskaper skulle du ha då? 02. Vilka spel har du? 03. Vilket är det bästa expansionspaketet & varför? 04. Vilken färdig...

Av thesims3-ts3 - 19 juni 2013 16:56


   Jag är så ledsen det här händer alltid mej! Jag säger att jag kommer blogga varje dag och jag vill verkligen men jag vet inte vad jag vill blogga om. Jag har just nu inte känt mig motiverad att spela sims...   27 JUNI Den 27 Juni kommer ni f...

Av thesims3-ts3 - 7 juni 2013 12:39

Äntligen har jag lyckats få upp de bilder jag vill ha! Nedanför här kommer ni få se Malin Svensson som är Ungdom och mänsklig.         Vardag: Tröja - 70 80 90 -tal, Shorts - Universitetsliv, Skor - store Finkläder: Klänning - Katy Perry...

Av thesims3-ts3 - 7 juni 2013 00:15

guud förlåt mig glömde totalt av bloggen igår! jag har gjort familjen och flyttat in i ett färdigbyggt hus i Sunlit Tides. Familjen består istället av Malin Svensson, hennes pojkvän Kevin Andersson och deras fullvuxna pappillon Micke Andersson. imon ...

Presentation

Hej och välkomna till min blogg! Jag är en sims galen tjej på snart 15 år! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards